niedziela, 14 września 2014

Morskie impresje

Witam, kochani! ♥
Byłam chora i nie miałam dostępu do komputera, ale już jestem i dodaję więcej zdjęć!
Tak poza tym to w szkole byłam przez te dwa tygodnie tylko trzy dni, bo w pierwszy była wycieczka integracyjna przez dwa, a teraz od wtorku leżałam chora. Mam nadzieję, że od teraz będzie lepiej,bo jestem już w plecy z materiałem. Także dzisiaj zakuwałam i teraz znalazłam czas na wstawienie posta, bo zakładam, że potem będę relaksować się przed laptopem oglądając PLL, bądź przed telewizorem oglądając Masterchef'a. W cztery dni połknęłam dwie książki, a niedługo myślę, że wezmę się w końcu do pracy i będę chodziła po fotografach pytając się, o to czy w zamian za robienie im kawy i sprzątanie w studio będę mogła im trochę pomagać i czegoś się nauczyć. Mam nadzieję, że znajdzie się dobry człowiek, który zrobi to z przyjemnością. Na zajęcia w Pałacu nie będę chodziła, bo nie mam zamiaru wychodzić z domu o 8, a wracać o 20. Muszę wziąć się za francuski, bo to nie będzie łatwy rok.
Tak czy inaczej nie zanudzam was już.
Miłego oglądania xx

























Mam nadzieję, że zdjęcia wam się podobają. Następny post dodam prawdopodobnie we wtorek.
Pozdrawiam

___________________________________________________________
Dziękuję, za każde miłe słowo. To naprawdę dodaje otuchy i pewności, że podoba wam się moja praca. x

3 komentarze:

  1. fajne zdjęcia;)

    _________
    a u mnie?
    moda w połączeniu żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te zdjęcia! Kocham wszystko co jest związane z morzem. A mój ulubiony jest zachód słońca :)

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń